.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیازمند همگرایی برای ساختن مازندران هستیم
استاندار مازندران با بیان اینکه نیازمند همگرایی برای ساختن مازندران هستیم گفت: طرح جامع برای مازندران کلان می خواهیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح شنبه در اولین جلسه اتاق فکر ، توسعه و تعالی مازندران با تبریک روز مهندس اظهار داشت: معدل آگاهی جامعه و حس تعلق به سرزمین ما بسیار بالا است از اینرو، ضرورت بهره گیری از خرد جمعی و ظرفیت فکری اتاق فکر برای توجه به همه صداها و نگاه هاست.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه کرسی های آزاد اندیشی افزود: همه باید تلاش کنیم تا زمینه شکوفایی استعدادها و مسیر را برای بیان و دریافت نظرات فراهم کنیم و قدرت فکر و تحلیل را یک ظرفیت مهم بدانیم و از سرمایه عظیم افکار و ایده ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه نیازمند هم افزایی و هم گرایی برای ساختن مازندران هستیم تصریح کرد: همگرایی، اعتماد و هم فکری نیاز اصلی برای توسعه پایدار و متوازن استان است و اتاق فکر باید همه نظرها و افکار را همگرا کند زیرا پیشرفت و سرمایه های امروز از جنس دیروز نیست.

اسلامی با بیان اینکه نقشه راه و سرفصلهای توسعه باید تدوین و عملیاتی شود  بر لزوم بهره گیری از جوانان و بانوان در کارگروهها تاکید کرد و گفت: نقشه پیشرفت و تعالی استان طراحی شود و ارزشها را باید با عمل درست حفظ کرد.

وی افزود: اتاق فکر باید عمیق ، وسیع و سه بعدی مسائل استان را ببیند و به پیوست زیست محیطی و پیوست فرهنگی و اجتماعی برای توسعه متوازن و پایدار استان توجه جدی شود و در نهایت طرح جامع برای مازندران کلان می خواهیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.